Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování spotřebitelů na trhu s oblečením pro děti do 3 let
Holasová, Hana
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s dětským oblečením pro děti do 3 let. Cílem práce je navrhnout doporučení pro subjekty působící na trhu s dětským oblečením v České republice. Práce se orientuje na identifikaci fak-torů, které ovlivňují před nákupní, nákupní i ponákupní chování spotřebitelů na tomto trhu, jejich preference a přesvědčení. Pro zkoumání chování spotřebitelů na trhu s dětským oblečením bylo využito zejména dotazníkové šetření, kterého se zúčastnilo 355 respondentů. To bylo doplněno hloubkovými rozhovory (n = 30). Na základě výzkumu byla formulována doporučení související s před nákup-ní, nákupní i ponákupní fází rozhodovacího procesu.
Vnímání a výběr místa nákupu v maloobchodě
PINCOVÁ, Monika
Diplomová práce se zabývá problematikou vnímání spotřebitelů a výběrem místa nákupu. Hlavním cílem je na základě preferencí spotřebitelů popsat a analyzovat rozhodování při výběru místa nákupu a navrhnout doporučení pro maloobchodníky. Dílčím cílem je zaměření se na zákazníky dvou hypermarketů Albert v Táboře a na následné porovnání vybraných prodejen z hlediska zjištěných preferencí. Literární část obsahuje problematiku maloobchodu, spotřebitele, nákupního chování a marketingu na spotřebních trzích. Vlastní část se zaměřuje na realizaci marketingového výzkumu, konkrétně kvantitativního výzkumu. Použitá metoda dotazníkového šetření je "tváří v tvář". Na základě vyhodnocení nasbíraných dat jsou navrženy doporučení ke zlepšení dané situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.